General [M]ayhem

Go Back   General [M]ayhem > General Forums > Vault of [M]ayhem!
Register Members List Mark Forums Read [M]erchandise Calendar

 
 
Thread Tools
Serv0h
Stilts and a straw, you'll be in heaven.
 
Serv0h's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by marflord
Well I'm off to class
Later mang.
__________________
█▀▀▀▀▀████████|||██|▓▓▓▓▓|██| -▬──▬☻
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀‛
___//╨─┘
__//
__||
▀▀
__________________
Malamute face is my warm fuzzy wifey! She penetrates my nose, butt, and rectum -- "Words of encouragement are overrated."
Old 01-25-2006, 09:51 AM Serv0h is offline  
#15166  

Advertisement [Remove Advertisement]

OddFactor
I love the smell of freshly fucked poon.
 
OddFactor's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by marflord
Well I'm off to class

READ THE 'WHY IS IT' THREAD BEFORE YOU LEAVE!!! >.<
__________________
._--_|\
/ Eugene
\_.--._/
.......v
Do ut des.
Old 01-25-2006, 09:52 AM OddFactor is offline  
#15167  

OddFactor
I love the smell of freshly fucked poon.
 
OddFactor's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by Serv0h
I am posting something nice

Sup.
__________________
._--_|\
/ Eugene
\_.--._/
.......v
Do ut des.
Old 01-25-2006, 09:54 AM OddFactor is offline  
#15168  

DJFaceMachine
djfacemachine
Bluesultan is my hero
 
DJFaceMachine's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by antisechs
That interview policy doesn't make any sense. Calling a hotline every twenty minutes is a joke too. That just sucks in general

i'm sure it will look good to ring up the compay phone bill with outcalls to a job hotline
__________________
You're gonna love the way I look. I guarantee it.
Old 01-25-2006, 09:56 AM DJFaceMachine is offline  
#15169  

Fiah
Sinds ik als transseksuele prostituee bezig ben, heb ik mezelf eindelijk leren accepteren. PM me voo
 
Fiah's Avatar
 
im gonna drink coffee till my head splits
Old 01-25-2006, 09:56 AM Fiah is offline  
#15170  

KC King
 
i'm peeing
__________________
This is not a dupe.

Sluts.

ede4385872cd804bf581e468e520dc24 [y yuo throw haet :( :(] porn may <3's yuo.
Old 01-25-2006, 09:58 AM KC King is offline  
#15171  

antisechs
 
Quote:
Originally Posted by djandy'sbabymachine
i'm sure it will look good to ring up the compay phone bill with outcalls to a job hotline
Hopefully you'll be long gone before they've realised
__________________
<3 artificialswedner, Krazed1, Spazikstan, sassymcassface, Lynnakitty, Wiggles, Lard, stm, Ed, Morbo, Oddfactor, RiderOnTheStorm and many more

Thanks.
Old 01-25-2006, 10:00 AM antisechs is offline  
#15172  

DJFaceMachine
djfacemachine
Bluesultan is my hero
 
DJFaceMachine's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by antisechs
Hopefully you'll be long gone before they've realised

i like this place though... it's kinda sad.

remember that "personal assistant" crap job interview i went to this weekend? well the guy was totally awesome. it was the coolest interview ever. he said i was too smart for the job though and said "i can tell that you aren't going to take a lot of shit from us". but he liked me so much that he wanted to try to create a special position just for me. last i talked to him he said "hang tight, we'll have something for you soon." IT WOULD BE THE BEST JOB EVER.
__________________
You're gonna love the way I look. I guarantee it.
Old 01-25-2006, 10:02 AM DJFaceMachine is offline  
#15173  

Why_Ask_Why
why_ask_why
I make Gen[M]ay notable
 
Why_Ask_Why's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by djandy'sbabymachine
i like this place though... it's kinda sad.

remember that "personal assistant" crap job interview i went to this weekend? well the guy was totally awesome. it was the coolest interview ever. he said i was too smart for the job though and said "i can tell that you aren't going to take a lot of shit from us". but he liked me so much that he wanted to try to create a special position just for me. last i talked to him he said "hang tight, we'll have something for you soon." IT WOULD BE THE BEST JOB EVER.

"special position"=taking dictation under his desk
__________________
Gee, I'm real sorry your mom blew up, Ricky.
Old 01-25-2006, 10:04 AM Why_Ask_Why is offline  
#15174  

DJFaceMachine
djfacemachine
Bluesultan is my hero
 
DJFaceMachine's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by why_ask_why
"special position"=taking dictation under his desk

i was worried that's what the "personal assistant" job was going to be. basically they wanted a submissive idiot to pick them up from places and get the burgers at 3 in the morning. he wants to hire me to help with hedge fund research and company development. also, they are both in san diego somewhere and are only in vegas a couple days a week. so i'd be working out of their awesome 22nd floor condo suite apartment awesomeness by myself most of the time
__________________
You're gonna love the way I look. I guarantee it.
Old 01-25-2006, 10:07 AM DJFaceMachine is offline  
#15175  

Baloneyflaps.
Baloneyflaps
My dick: more mass than the earth
 
Baloneyflaps.'s Avatar
 
Quote:
Originally Posted by why_ask_why
"special position"=taking dictation under his desk


QFT


Notice how the guy played that up, flattered her and made her feel 'special'. The guy knows how to manipulate dumb women.


Women actually fall for that.
__________________
This signature is metal as fuck. Is yours?
Old 01-25-2006, 10:07 AM Baloneyflaps. is offline  
#15176  

Fiah
Sinds ik als transseksuele prostituee bezig ben, heb ik mezelf eindelijk leren accepteren. PM me voo
 
Fiah's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by djandy'sbabymachine
i like this place though... it's kinda sad.

remember that "personal assistant" crap job interview i went to this weekend? well the guy was totally awesome. it was the coolest interview ever. he said i was too smart for the job though and said "i can tell that you aren't going to take a lot of shit from us". but he liked me so much that he wanted to try to create a special position just for me. last i talked to him he said "hang tight, we'll have something for you soon." IT WOULD BE THE BEST JOB EVER.
'personal assistent'
Old 01-25-2006, 10:08 AM Fiah is offline  
#15177  

antisechs
 
Quote:
Originally Posted by djandy'sbabymachine
i like this place though... it's kinda sad.

remember that "personal assistant" crap job interview i went to this weekend? well the guy was totally awesome. it was the coolest interview ever. he said i was too smart for the job though and said "i can tell that you aren't going to take a lot of shit from us". but he liked me so much that he wanted to try to create a special position just for me. last i talked to him he said "hang tight, we'll have something for you soon." IT WOULD BE THE BEST JOB EVER.
If you're having to work two jobs and 12 hours overall a day then it's the best decision to move on to something better.

That sounds amazing. "Too smart for the job" is quite a complement

edit: I hope the guys above are wrong about it
__________________
<3 artificialswedner, Krazed1, Spazikstan, sassymcassface, Lynnakitty, Wiggles, Lard, stm, Ed, Morbo, Oddfactor, RiderOnTheStorm and many more

Thanks.
Old 01-25-2006, 10:08 AM antisechs is offline  
#15178  

2Slow
2slow
they don't make cancer like they used to
 
2Slow's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by djandy'sbabymachine
i was worried that's what the "personal assistant" job was going to be. basically they wanted a submissive idiot to pick them up from places and get the burgers at 3 in the morning. he wants to hire me to help with hedge fund research and company development. also, they are both in san diego somewhere and are only in vegas a couple days a week. so i'd be working out of their awesome 22nd floor condo suite apartment awesomeness by myself most of the time



sooo... you fucked your way to the top?
__________________
▓▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓▓░░░░▓▓▓▓░░▓▓
▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓▓▓▓░░░░▓▓░░░▓▓
▓▓░░░░░░▓▓▓░▓▓▓░░░▓▓░░░▓▓
▓▓▓▓▓░░▓▓▓░░░▓▓▓░░▓▓░░░▓▓
▓▓▓▓▓░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓░░░▓▓
▓▓░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓░░░▓▓
▓▓░░░░░▓▓▓░░░▓▓▓░░▓▓░░░▓▓
▓▓░░░░░▓▓▓░░░▓▓▓░▓▓▓▓░░▓▓▓▓▓▓▓
(Philly) PA krew re%
Old 01-25-2006, 10:08 AM 2Slow is offline  
#15179  

DJFaceMachine
djfacemachine
Bluesultan is my hero
 
DJFaceMachine's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by Firestarter
'personal assistent'

yeah no shit. i almost didn't go the the interview.
__________________
You're gonna love the way I look. I guarantee it.
Old 01-25-2006, 10:08 AM DJFaceMachine is offline  
#15180  

 


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



All times are GMT -7. The time now is 06:53 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.