General [M]ayhem

Go Back   General [M]ayhem > General Forums > Vault of [M]ayhem!
Register Members List Mark Forums Read [M]erchandise Calendar

 
 
Thread Tools
SebG
SebTheDJ
Pierdolcie sie
 
SebG's Avatar
 
Quote:
Originally posted by flypaper
It's the shuttle. I'll call your crap tomorrow.
Eh
Old 02-01-2003, 11:20 AM SebG is offline  
#61  

Advertisement [Remove Advertisement]

Reciprocator
 
Hey dude, M3s in France are like VW Rabbits.
Old 02-01-2003, 11:21 AM Reciprocator is offline  
#62  

Kv
Why did I pay £2.62 for this title?
 
Quote:
Originally posted by Reciprocator
Hey dude, M3s in France are like VW Rabbits.
Try and join the 21st (or even 20th) century...

VW Rabbit is the golf btw
__________________
the UK members represent!

"we do not judge.. just ridicule and humiliate to the nth degree"
Old 02-01-2003, 11:23 AM Kv is offline  
#63  

Reciprocator
 
Quote:
Originally posted by Kv
Try and join the 21st (or even 20th) century...

VW Rabbit is the golf btw


http://genmay.com/showthread.php?s=&threadid=79815
Old 02-01-2003, 11:24 AM Reciprocator is offline  
#64  

slvrathlon
 
STFU Reciprocator... Moron
__________________
Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death. Life is only a dream and we are the Imagination
Old 02-01-2003, 11:27 AM slvrathlon is offline  
#65  

slvrathlon
 
Oh and Seb. THAT really sucks dude! I <3 M3 and the really sucks for the other guy... Glad your ass made it out ok.

/me now prays for the M3
__________________
Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death. Life is only a dream and we are the Imagination
Old 02-01-2003, 11:28 AM slvrathlon is offline  
#66  

GhEttOrAiD
<--- EVOM
 
GhEttOrAiD's Avatar
 
Quote:
Originally posted by slvrathlon
Oh and Seb. THAT really sucks dude! I <3 M3 and the really sucks for the other guy... Glad your ass made it out ok.

/me now prays for the M3
fuck prayin for that m3... pray that its totalled and he gets a brand spankin new one!!
__________________
[QUOTE=BlisterDick;25482810][b]PLZ keep door unlock for roach and spider[/b][/QUOTE]
✓, ✓, ☑, ☐
Old 02-01-2003, 11:30 AM GhEttOrAiD is offline  
#67  

Reagan Jr.
 
Quote:
Originally posted by G[h]EttOrAiD
I told you in your other thread you should have let me have it!!!

get a 325 and kit it out... chix wont know the difference


But DAMN dude that is some scary shit... what safety technology would you say helped you the most? Just the contruction of the bimma in general or airbags/seatbelt/the seat itself?
LOL!

chix wont, but all the guts will, girls think a 300 series are bad ass, even tho they are cheap as hell and slow, only guys seem to appreciate the sheer power of an M3 or M5 ,,, drool i fuckin love m3's,, im jealous of your car, sorry bout the accident tho

hope you dont have flashbacks of the "meat" you saw, i would, i have had a similar experience i have nightmares to this day
Old 02-01-2003, 11:31 AM Reagan Jr. is offline  
#68  

pr0craztinazn
 
ouch... that really sucks. it hurt more for the other guy; good thing you aren't at fault. its also good that you got out without major injuries.
__________________
Creator of the Gen[M]ay RAT[M] fan club; put it in your sig to join!
Old 02-01-2003, 11:32 AM pr0craztinazn is offline  
#69  

SebG
SebTheDJ
Pierdolcie sie
 
SebG's Avatar
 
Quote:
Originally posted by emCee-ig
LOL!

chix wont, but all the guts will, girls think a 300 series are bad ass, even tho they are cheap as hell and slow, only guys seem to appreciate the sheer power of an M3 or M5 ,,, drool i fuckin love m3's,, im jealous of your car, sorry bout the accident tho

hope you dont have flashbacks of the "meat" you saw, i would, i have had a similar experience i have nightmares to this day
I have seen dead bodies before so its really not that scary. Raid, i think the whole construction of the BMW helped me out. I was wearing seatbelts and the airbags went off.
Old 02-01-2003, 11:33 AM SebG is offline  
#70  

Reagan Jr.
 
Quote:
Originally posted by SebTheDJ
I have seen dead bodies before so its really not that scary. Raid, i think the whole construction of the BMW helped me out. I was wearing seatbelts and the airbags went off.
oh yea, forgot you were a firefighter, im sure you've seen some nasty wrecks before...

sorry, i couldnt do shit like that, good for you though...

btw: how much was the total bill for the m3 when you got it?
Old 02-01-2003, 11:35 AM Reagan Jr. is offline  
#71  

Redemption
 
Redemption's Avatar
 
m3's are only a couple thousand dollars, the shotgun version of course
__________________
who in the blue hoof is kate u say!?!? - EthanHunt
Sometimes I rub my armpits and my sweat smells just like a wet pussy. So I keep rubbing my pits and inhaling the sweet aroma. Then beat off to it. - pra3t0r
Old 02-01-2003, 11:42 AM Redemption is offline  
#72  

SykoFreak
 
Quote:
Originally posted by Reciprocator
Hey dude, M3s in France are like VW Rabbits.
http://www.google.com/search?hl=en&l...=Google+Search

owned.
Old 02-01-2003, 11:43 AM SykoFreak is offline  
#73  

irb
 
I am gonna call on this thread, just like every one of Seb's.
Old 02-01-2003, 11:48 AM irb is offline  
#74  

FloorMat
 
Aren't you like 17? How the fuck are you a firefighter
Old 02-01-2003, 11:54 AM FloorMat is offline  
#75  

 


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



All times are GMT -7. The time now is 08:03 AM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.