General [M]ayhem

Go Back   General [M]ayhem > General [M]ayhem > Gaming
Register Members List Mark Forums Read [M]erchandise Calendar

Reply
 
Thread Tools
MadDog
NO FAT CHICKS!!!
 
MadDog's Avatar
 
im gonna get it
Old 05-15-2009, 12:03 AM MadDog is offline  
Reply With Quote
#61  

Advertisement [Remove Advertisement]

mikeawesome
Baloneyflaps is my lord. I have asked him into my heart.
 
mikeawesome's Avatar
 
they don't wanna take my money...they denied my credit card, paypal...wtf
Old 05-15-2009, 12:10 AM mikeawesome is offline  
Reply With Quote
#62  

MadDog
NO FAT CHICKS!!!
 
MadDog's Avatar
 
its downloadin now
Old 05-15-2009, 12:27 AM MadDog is offline  
Reply With Quote
#63  

MadDog
NO FAT CHICKS!!!
 
MadDog's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by mikeawesome View Post
they don't wanna take my money...they denied my credit card, paypal...wtf

american?
Old 05-15-2009, 12:29 AM MadDog is offline  
Reply With Quote
#64  

mikeawesome
Baloneyflaps is my lord. I have asked him into my heart.
 
mikeawesome's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by MadDog View Post
american?

yea
Old 05-15-2009, 01:30 AM mikeawesome is offline  
Reply With Quote
#65  

mikeawesome
Baloneyflaps is my lord. I have asked him into my heart.
 
mikeawesome's Avatar
 
not american express
Old 05-15-2009, 01:30 AM mikeawesome is offline  
Reply With Quote
#66  

Drizzt
 
Drizzt's Avatar
 
ya it's awesome. Super hard though. I don't know what servers i'm on but we can't even get past level 2, ha ha.
__________________
MBON|gHub|LbYpavflKJ
59fce89076a3d2f5851e8c291f40e708

"Do not be afraid of the darkness, be afraid of what it hides"

- Drizzt Do'Urden

d53f78fef409408e2230f13db8ca19bb [pornmay.com]

b93149b95e0d7e32a815b7ae4e95c3d6
Old 05-15-2009, 05:58 AM Drizzt is offline  
Reply With Quote
#67  

Drizzt
 
Drizzt's Avatar
 
lol i love this game. last night we were on packheads server playing the lab and BFA saw a gun in a room, he goes in there and like 3 of us weld it shut and he gets killed like 5 seconds later. ahhhh i have not laughed that hard in a bit, soooo funny.
__________________
MBON|gHub|LbYpavflKJ
59fce89076a3d2f5851e8c291f40e708

"Do not be afraid of the darkness, be afraid of what it hides"

- Drizzt Do'Urden

d53f78fef409408e2230f13db8ca19bb [pornmay.com]

b93149b95e0d7e32a815b7ae4e95c3d6
Old 05-15-2009, 06:08 AM Drizzt is offline  
Reply With Quote
#68  

Roam
 
Roam's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by Drizzt View Post
ya it's awesome. Super hard though. I don't know what servers i'm on but we can't even get past level 2, ha ha.

We made it to wave 4 on the farm level. Talk about getting ass raped though... once they break down a spot you are trying to keep welded its over. In terms of actual "survival" this has everything that left 4 dead was lacking... makes that game feel more like the easier arcadish zombie game.

I cant even imagine how hard this shit is on suicidal. It seems you need everyone to have their perks leveled up some in order to even beat a level on hard. We got to rank 3 in some, but the other people seemed to just have gotten the game. So maybe things will get easier after a while once people stop randomly joining and fucking up the game for everyone. Like play on easy if you suck at this sort of game.
__________________
Ignore these four words.
Old 05-15-2009, 06:36 AM Roam is offline  
Reply With Quote
#69  

Drizzt
 
Drizzt's Avatar
 
well i think the majority of people still have 0 on all ranks, i know i do. The game just came out yesterday. and with working nightshift no one i know is playing at 6 in the morning. I'm sure it will get easier once people level up some stats.

It's actually a really good way to make the game with the changes in difficulty and the stats. I'm going to bet that it's impossible to beat wave 4 if everyone has 0 stats.
__________________
MBON|gHub|LbYpavflKJ
59fce89076a3d2f5851e8c291f40e708

"Do not be afraid of the darkness, be afraid of what it hides"

- Drizzt Do'Urden

d53f78fef409408e2230f13db8ca19bb [pornmay.com]

b93149b95e0d7e32a815b7ae4e95c3d6
Old 05-15-2009, 06:51 AM Drizzt is offline  
Reply With Quote
#70  

3nk1du
 
3nk1du's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by Drizzt View Post
lol i love this game. last night we were on packheads server playing the lab and BFA saw a gun in a room, he goes in there and like 3 of us weld it shut and he gets killed like 5 seconds later. ahhhh i have not laughed that hard in a bit, soooo funny.
"Don't close the door on me, oh you guys are s" "There's a big monster in here, I'm gonna die, I'm gonna die"
Old 05-15-2009, 08:03 AM 3nk1du is offline  
Reply With Quote
#71  

AndrewHanes
 
AndrewHanes's Avatar
 
I was very unimpressed by the game. The re-release of the game on steam for money led me to believe that Friends would work, and there wouldn't be so many frickin technical bugs.

Gameplay:
Other than healing and welding, it's the same boring gameplay with the same enemies. Short of welding a door or healing someone, the game offers absolutely nothing in terms of teamwork.

The weapon list is alright, but I really hope the mod community makes something of this game. It's super dull IMO.
__________________
This post is GENIUS!
8aa82fbd43a65066b45c96764e852527
Old 05-15-2009, 08:53 AM AndrewHanes is offline  
Reply With Quote
#72  

Packhead
 
Quote:
Originally Posted by 3nk1du View Post
"Don't close the door on me, oh you guys are s" "There's a big monster in here, I'm gonna die, I'm gonna die"

LOL that was so great.
Old 05-15-2009, 10:56 AM Packhead is offline  
Reply With Quote
#73  

sir tex
 
sir tex's Avatar
 
So worth buying?
__________________
cd6e8ebb5168d8886a502892ceb7e346
Old 05-15-2009, 12:00 PM sir tex is offline  
Reply With Quote
#74  

lonedawg
Stiler
 
lonedawg's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by sir tex View Post
So worth buying?

If you are looking for a good action oriented zombie killing game I'd say yes.

What are your guys favorite weapons so far?

I really love going with the Lever action rifle and dual handcannons.

What's packheads server ip? Want to add it to the favorites list.
Old 05-15-2009, 12:05 PM lonedawg is offline  
Reply With Quote
#75  

Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



All times are GMT -7. The time now is 12:30 AM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.