General [M]ayhem

Go Back   General [M]ayhem > General Forums > [M]eetups
Register Members List Mark Forums Read [M]erchandise Calendar

Reply
 
Thread Tools
MadDog
NO FAT CHICKS!!!
 
MadDog's Avatar
 
dude d4rkspike was at djface's wedding this weekend, he couldn't update the list he should be back on later today tho
Old 08-02-2009, 05:29 PM MadDog is offline  
Reply With Quote
#226  

Advertisement [Remove Advertisement]

iasdufaowiecjasdlc
 
he was @ his wedding for 3 days?
Old 08-02-2009, 05:30 PM iasdufaowiecjasdlc is offline  
Reply With Quote
#227  

iasdufaowiecjasdlc
 
ps: maddog come back 2 irc.
Old 08-02-2009, 05:32 PM iasdufaowiecjasdlc is offline  
Reply With Quote
#228  

MadDog
NO FAT CHICKS!!!
 
MadDog's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by ALiEnWoO View Post
he was @ his wedding for 3 days?

two days i think
Old 08-02-2009, 05:32 PM MadDog is offline  
Reply With Quote
#229  

MadDog
NO FAT CHICKS!!!
 
MadDog's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by ALiEnWoO View Post
ps: maddog come back 2 irc.

nah, i'll never go back there, i sometimes go on the other genmay irc channel tho
Old 08-02-2009, 05:33 PM MadDog is offline  
Reply With Quote
#230  

iasdufaowiecjasdlc
 
Quote:
Originally Posted by MadDog View Post
nah, i'll never go back there, i sometimes go on the other genmay irc channel tho


why won't you come back?
Old 08-02-2009, 05:33 PM iasdufaowiecjasdlc is offline  
Reply With Quote
#231  

MadDog
NO FAT CHICKS!!!
 
MadDog's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by ALiEnWoO View Post
why won't you come back?

abd
Old 08-02-2009, 05:33 PM MadDog is offline  
Reply With Quote
#232  

iasdufaowiecjasdlc
 
Quote:
Originally Posted by MadDog View Post
abd

abd has had his OPs removed for like 2-3 months, man.....the complaining caught up with him and he got kicked out.
Old 08-02-2009, 05:35 PM iasdufaowiecjasdlc is offline  
Reply With Quote
#233  

MadDog
NO FAT CHICKS!!!
 
MadDog's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by ALiEnWoO View Post
abd has had his OPs removed for like 2-3 months, man.....the complaining caught up with him and he got kicked out.

that is what you guys told me last time and then he banned me like 3 times during the day, nah i'm good

abd has won i submit
Old 08-02-2009, 05:36 PM MadDog is offline  
Reply With Quote
#234  

iasdufaowiecjasdlc
 
I fucking swear to god he doesnt have OPs anymore on my mothers grave...HE DOESNT HAVE OPS!
Old 08-02-2009, 05:38 PM iasdufaowiecjasdlc is offline  
Reply With Quote
#235  

Dan
 
Dan's Avatar
 
So I've collected many bottles of wine the past two years....but somehow failed to drink them and they need to GO. So I hope you guys like wine, I'll bring a few


Some people used to pay me for bike stuffs in wine, lolz Sonoma County
__________________
Someday you will die somehow and somethings going to steal your carbon
Old 08-02-2009, 06:15 PM Dan is offline  
Reply With Quote
#236  

d4rkspike
<3
 
Updating the list.

Disclaimer: Do not ask to be put on the list as a definite unless you are sure. Definites that do not attend will be banned for EVERRRRRR
Old 08-02-2009, 09:22 PM d4rkspike is offline  
Reply With Quote
#237  

T.S.Sephiroth
I SUCKED THE KING'S DICK AND ALL I GOT WAS THIS LOUSY TITLE
 
shit, portland is so close by, i just moved to bend.

if i can get ahold of a car i'll definitely make the trip out.
Old 08-03-2009, 01:38 AM T.S.Sephiroth is offline  
Reply With Quote
#238  

refault
[M] shit-stain, w/ diplomatic immunity
 
refault's Avatar
 
Holy shit Lynxz is gonna go?

wtf/
__________________
old sku gen[m]ay
Old 08-03-2009, 03:33 AM refault is offline  
Reply With Quote
#239  

Lynxz
Motherfucking SCIENTOLOGIST scum arse licking Xenu humping queer. Hate me. I sure do.
 
Lynxz's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by AllahBoy View Post
Holy shit Lynxz is gonna go?

wtf/

i wish. maybe.

edit: probably nawt though
__________________
let's get out of here
Old 08-03-2009, 10:11 AM Lynxz is offline  
Reply With Quote
#240  

Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



All times are GMT -7. The time now is 10:16 AM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.