General [M]ayhem

Go Back   General [M]ayhem > General Forums > [M]eetups
Register Members List Mark Forums Read [M]erchandise Calendar

Reply
 
Thread Tools
KeithV
 
Quote:
Originally posted by fletch


you guys wanna go to in n out? and where are you guys gonna be staying throughout this whole thing?
in vechile/motel.

showering at whoevers house we're near.
__________________
Proud Member of the BMW Club (Can't stand to modify the BMW name with []s)
1991 BMW 325i Dinan Stage 3
Diamondswarz-metalic outside, black vinyl inside
53e09234f32b012f1b357b7d2a1f741f [y yuo throw haet :( :(] porn may <3's yuo.
Old 09-11-2002, 11:58 PM KeithV is offline  
Reply With Quote
#16  

Advertisement [Remove Advertisement]

Eknal Klay
Kiddie Corral Material
 
99362
__________________
There is no such thing as death. Life is only a dream, an imagination of ourselves.


Now here's Tom with the weather.
Old 09-11-2002, 11:59 PM Eknal Klay is offline  
Reply With Quote
#17  

KeithV
 
Quote:
Originally posted by r3v0luti0n
too bad i'll be in on this project.. it's gonna be kickass.

and the reason i'm not going? school (UWashington).
Yea, our creation is gonna be fucking badass.

Just remember, no detials on the forum =)
__________________
Proud Member of the BMW Club (Can't stand to modify the BMW name with []s)
1991 BMW 325i Dinan Stage 3
Diamondswarz-metalic outside, black vinyl inside
53e09234f32b012f1b357b7d2a1f741f [y yuo throw haet :( :(] porn may <3's yuo.
Old 09-11-2002, 11:59 PM KeithV is offline  
Reply With Quote
#18  

r3v0luti0n
 
Quote:
Originally posted by KeithV


Yea, our creation is gonna be fucking badass.

Just remember, no detials on the forum =)
yah you prolly told jimmy to say that to me on aim
__________________
"OMG she had liek eyez and t1tz and i was liek hallo that BUTTSEks!" - sanjay
"What do the police in Canada do, anyway? Shoo away the occasional moose and keep the rowdy American tourists in check, what else?" - smileynev
Old 09-11-2002, 11:59 PM r3v0luti0n is offline  
Reply With Quote
#19  

KeithV
 
Quote:
Originally posted by Eknal Klay
99362

pm me with address, I think we can make the route change.
__________________
Proud Member of the BMW Club (Can't stand to modify the BMW name with []s)
1991 BMW 325i Dinan Stage 3
Diamondswarz-metalic outside, black vinyl inside
53e09234f32b012f1b357b7d2a1f741f [y yuo throw haet :( :(] porn may <3's yuo.
Old 09-12-2002, 12:00 AM KeithV is offline  
Reply With Quote
#20  

GhEttOrAiD
<--- EVOM
 
GhEttOrAiD's Avatar
 
94025...
Old 09-12-2002, 12:01 AM GhEttOrAiD is offline  
Reply With Quote
#21  

uXb
You touch yourself too much. <3 IMN
 
uXb's Avatar
 
Hey bitches! 98115 REPRESENT! You gotta stop here before you guys leave. James know's my address, methinks.
__________________
cd2deb498dfcd89c7e3d2b4dc9cba47f
"That's not an abortion, that's a waffle!" - DarK AngeL DreaD
"You are not a real TURD-BURGLAR. that is not a real MONKEY move! i am the only FECES on this MANTRAIN." -DarK AngeL DreaD
Old 09-12-2002, 12:01 AM uXb is offline  
Reply With Quote
#22  

Fletch
fletch
 
Fletch's Avatar
 
IN N OUT?
Old 09-12-2002, 12:01 AM Fletch is offline  
Reply With Quote
#23  

Eknal Klay
Kiddie Corral Material
 
Quote:
Originally posted by KeithV



pm me with address, I think we can make the route change.
Oh wait, actually I'm gonna be in Ellensburg starting late this month, so that would even be less out of your way.

I'm gonna be at Central Washington University.
Old 09-12-2002, 12:02 AM Eknal Klay is offline  
Reply With Quote
#24  

KeithV
 
Quote:
Originally posted by G[h]EttOrAiD
94025...

Same time frame as fletch, 2nd or 3rd =)

pm me with address
__________________
Proud Member of the BMW Club (Can't stand to modify the BMW name with []s)
1991 BMW 325i Dinan Stage 3
Diamondswarz-metalic outside, black vinyl inside
53e09234f32b012f1b357b7d2a1f741f [y yuo throw haet :( :(] porn may <3's yuo.
Old 09-12-2002, 12:02 AM KeithV is offline  
Reply With Quote
#25  

Gearhead
god of welders and keeper of the magical torch
 
Gearhead's Avatar
 
Quote:
Originally posted by KeithV


Maybe some other time
You guys are turds! hehe... I'll hold you to that.
__________________
“What shall it profit a man if he gains the whole world but loses his soul.” - J.C.
Member of Micks for Mayhem Irish Crew
Motorcycle Club

Zombie Outbreak Response Team: Urban Division
Old 09-12-2002, 12:02 AM Gearhead is offline  
Reply With Quote
#26  

r3v0luti0n
 
Quote:
Originally posted by uXb
Hey bitches! 98115 REPRESENT! You gotta stop here before you guys leave. James know's my address, methinks.
teh true seattlite.
__________________
"OMG she had liek eyez and t1tz and i was liek hallo that BUTTSEks!" - sanjay
"What do the police in Canada do, anyway? Shoo away the occasional moose and keep the rowdy American tourists in check, what else?" - smileynev
Old 09-12-2002, 12:02 AM r3v0luti0n is offline  
Reply With Quote
#27  

r3v0luti0n
 
Quote:
Originally posted by Eknal Klay


Oh wait, actually I'm gonna be in Ellensburg starting late this month, so that would even be less out of your way.

I'm gonna be at Central Washington University.
you could go cow tipping!
__________________
"OMG she had liek eyez and t1tz and i was liek hallo that BUTTSEks!" - sanjay
"What do the police in Canada do, anyway? Shoo away the occasional moose and keep the rowdy American tourists in check, what else?" - smileynev
Old 09-12-2002, 12:03 AM r3v0luti0n is offline  
Reply With Quote
#28  

Eknal Klay
Kiddie Corral Material
 
Hell yeah. I don't know what I'm gonna do for fun there.


It's gonna suck.
__________________
There is no such thing as death. Life is only a dream, an imagination of ourselves.


Now here's Tom with the weather.
Old 09-12-2002, 12:04 AM Eknal Klay is offline  
Reply With Quote
#29  

KeithV
 
We need addresses guys, so I can make pushpins in mappoint so we can figure out a route.

PM me with address, and cell phone number. (if you don't have a cell phone, home number and your first name.)
__________________
Proud Member of the BMW Club (Can't stand to modify the BMW name with []s)
1991 BMW 325i Dinan Stage 3
Diamondswarz-metalic outside, black vinyl inside
53e09234f32b012f1b357b7d2a1f741f [y yuo throw haet :( :(] porn may <3's yuo.
Old 09-12-2002, 12:12 AM KeithV is offline  
Reply With Quote
#30  

Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



All times are GMT -7. The time now is 12:12 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.