General [M]ayhem

Go Back   General [M]ayhem > General Forums > Vault of [M]ayhem!
Register Members List Mark Forums Read [M]erchandise Calendar

 
 
Thread Tools
odecom5
I have to dress my dick up like celery so my lesbian butch of a gf will suck it.
 
odecom5's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by RiversCuomo View Post
digg much?

hm? my friend sent me the photo, if that's what you're referring to. i've no idea where it came from
__________________
STRAIGHT UP 39TH STREET NIGGAH ALWAYS BALLIN ALWAYS HUSTLIN' 394L NEVER FRONTIN NEVER HATIN #37

How fast does a zebra have to go before it looks gray?
Old 04-21-2007, 11:25 PM odecom5 is offline  
#46  

Advertisement [Remove Advertisement]

Jusupov
 


oh snap
__________________
lol Finland
Old 04-21-2007, 11:26 PM Jusupov is offline  
#47  

Slash
DoucheBagalo
 
Slash's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by japroach View Post

holy fuck



edit: shoes are funny too
Old 04-21-2007, 11:28 PM Slash is offline  
#48  

ExplodingCore
 
Quote:
Originally Posted by Jusupov View Post
[img]http://x014.uploaderx.net/x/prayingshoe.jpg[/ig]

oh snap

Four left feet.
Old 04-21-2007, 11:29 PM ExplodingCore is offline  
#49  

Slash
DoucheBagalo
 
Slash's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by ExplodingCore View Post
Four left feet.

thats not the joke, noob
Old 04-21-2007, 11:30 PM Slash is offline  
#50  

Jusupov
 
Quote:
Originally Posted by ExplodingCore View Post
Four left feet.

it r poor mantis, bears stole'd all the right shoes

first time I did shadows, I think they worked out nicely
__________________
lol Finland
Old 04-21-2007, 11:31 PM Jusupov is offline  
#51  

ExplodingCore
 
Quote:
Originally Posted by DoucheBagalo View Post
thats not the joke, noob

No shit.
Old 04-21-2007, 11:31 PM ExplodingCore is offline  
#52  

ExplodingCore
 
Quote:
Originally Posted by Jusupov View Post
it r poor mantis, bears stole'd all the right shoes

I'll accept that.
Old 04-21-2007, 11:32 PM ExplodingCore is offline  
#53  

quak0rz
 
in before secret parkboys-blowjob in background
__________________
HAHA.

Your vagina will now define anything you do here.
--
Jason R. :
Before you do, just know...

It's her head that's bald this time, not her vagina.
52c15c39b8b1568c1836f118e6b980b5 [y yuo throw haet :( :(] porn may <3's yuo.
Old 04-21-2007, 11:35 PM quak0rz is offline  
#54  

Slash
DoucheBagalo
 
Slash's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by ExplodingCore View Post
No shit.

oh snap, 46k dupe
Old 04-21-2007, 11:37 PM Slash is offline  
#55  

ExplodingCore
 
Quote:
Originally Posted by DoucheBagalo View Post
oh snap, 46k dupe

Right. I don't actually know anything about those shoes if they are some kind of recurring joke. So excuse me for assuming the chopper cut corners. Four left feet. That's all I'm saying.

No disrespect.
Old 04-21-2007, 11:47 PM ExplodingCore is offline  
#56  

MachinegunHead
 
Lol, beautiful chops so far, time for me to ruin it.

Old 04-22-2007, 12:10 AM MachinegunHead is offline  
#57  

Wargod
 
Wargod's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by MachinegunHead View Post
Lol, beautiful chops so far, time for me to ruin it.

[img]http://x014.uploaderx.net/x/messy%20chop.jpg[/ig]

Yeah, worse than mine.
Old 04-22-2007, 12:12 AM Wargod is offline  
#58  

Hegemon54
 
Hegemon54's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by japroach View Post

AHAHAHAHA
__________________
Member of the Elmo (not elmo909) Sucks Big Hairy Manballs Club
8af22abd41888320271af48a9fcc9b69
Old 04-22-2007, 12:13 AM Hegemon54 is offline  
#59  

japroach
 
japroach's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by quak0rz View Post
in before secret parkboys-blowjob in background

__________________
turn sigs off
www.crangather.com

Last edited by japroach; 04-22-2007 at 01:09 AM..
Old 04-22-2007, 12:26 AM japroach is offline  
#60  

 


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



All times are GMT -7. The time now is 02:50 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.