General [M]ayhem

Go Back   General [M]ayhem > General Forums > Forum & Network
Register Members List Mark Forums Read [M]erchandise Calendar

Reply
 
Thread Tools
BlisterDick
boobie poo bear luv hugs
 
BlisterDick's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by joemama View Post
So have I, but then lost it again when I started eating sensibly.

As far as smilies go, nobody fucks with
That's my gotdam smilie added way back in the day.

are we seriously complaining about the smilies when a legit developer shows up to fix this shithole?

piss off ghetto, c'mon bro
__________________
(╯□)╯︵ ┻━┻
Old 07-30-2015, 07:58 PM BlisterDick is offline  
Reply With Quote
#16  

Advertisement [Remove Advertisement]

pyramid
COORS LIGHTSPEED: ENGAGED
 
pyramid's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by IcW@teR View Post
we dont have control over smiles?

I don't...

how about you?
__________________
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Monsters_Are_Due_on_Maple_Street
Old 07-30-2015, 08:16 PM pyramid is offline  
Reply With Quote
#17  

pyramid
COORS LIGHTSPEED: ENGAGED
 
pyramid's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by GhEttOrAiD View Post
tee'ed up

__________________
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Monsters_Are_Due_on_Maple_Street
Old 07-30-2015, 08:17 PM pyramid is offline  
Reply With Quote
#18  

GhEttOrAiD
<--- EVOM
 
GhEttOrAiD's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by BlisterDick View Post
Yeah, the site is absolutely unusable on a mobile device on regular browsers like FF, Chrome, etc., due to constant redirection to app/play stores by the advertisers.

You can use Tapatalk to bypass all this but Tapatalk (or genmay) doesn't render BB code properly so the rest of the userbase not using Tapatalk has to literally see the BB code in the post.

There's no real good solution on Android (I've tried ABP as a stand alone app for the entire device and that particular device's OS or as an app/addon to a specific browser or as a combination of the two with some relief, but it's minimal)

On iPhone/iOS I've found that paring the Ad Block app (not associated with ABP afaik and not free) along with the Dolphin browser blocks the redirects 100% of the time... but, c'mon, that's just too much work for most and totally shitty to ask people to have to go through all that just to view the site (I didn't mind researching and figuring it out, but most - ESPECIALLY NEW, YOUNG USERS ON MOBILE DEVICES - don't want to deal with that shyt).

__________________
[QUOTE=BlisterDick;25482810][b]PLZ keep door unlock for roach and spider[/b][/QUOTE]
✓, ✓, ☑, ☐
Old 07-30-2015, 08:23 PM GhEttOrAiD is offline  
Reply With Quote
#19  

GhEttOrAiD
<--- EVOM
 
GhEttOrAiD's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by BlisterDick View Post
are we seriously complaining about the smilies when a legit developer shows up to fix this shithole?

piss off ghetto, c'mon bro

I addressed all of the issues, not being able to browse on your Capt. Basic teenybopper millennial iPhone was the first thing I brought up
__________________
[QUOTE=BlisterDick;25482810][b]PLZ keep door unlock for roach and spider[/b][/QUOTE]
✓, ✓, ☑, ☐
Old 07-30-2015, 08:24 PM GhEttOrAiD is offline  
Reply With Quote
#20  

pyramid
COORS LIGHTSPEED: ENGAGED
 
pyramid's Avatar
 
beef needs an off switch.

you guys beef like it's your job.
__________________
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Monsters_Are_Due_on_Maple_Street
Old 07-30-2015, 08:49 PM pyramid is offline  
Reply With Quote
#21  

BlisterDick
boobie poo bear luv hugs
 
BlisterDick's Avatar
 
my shit was legit

op is free to triage what is most important

e.g. smilies are way low in the queue imo
__________________
(╯□)╯︵ ┻━┻
Old 07-30-2015, 08:52 PM BlisterDick is offline  
Reply With Quote
#22  

pyramid
COORS LIGHTSPEED: ENGAGED
 
pyramid's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by BlisterDick View Post
my shit was legit

op is free to triage what is most important

e.g. smilies are way low in the queue imo

Indeed.
__________________
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Monsters_Are_Due_on_Maple_Street
Old 07-30-2015, 08:58 PM pyramid is offline  
Reply With Quote
#23  

GhEttOrAiD
<--- EVOM
 
GhEttOrAiD's Avatar
 
"queue?"

Nigga please

my solution for fixing smilies is to give ^dingus control over them so that he can make the necessary changes (OP ticks a radio button then it's finished, would take him four seconds)

reducing the shittiness of ads? that's a more serious undertaking
__________________
[QUOTE=BlisterDick;25482810][b]PLZ keep door unlock for roach and spider[/b][/QUOTE]
✓, ✓, ☑, ☐
Old 07-30-2015, 09:23 PM GhEttOrAiD is offline  
Reply With Quote
#24  

GhEttOrAiD
<--- EVOM
 
GhEttOrAiD's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by Mellose View Post
I'm a forum fix-it guy asked by Sanjay to help with genmay.

What do you think is the most broken part of the website?
How would you improve it?

Only serious replies will be considered.

Uhhh... Progress report? Now?
__________________
[QUOTE=BlisterDick;25482810][b]PLZ keep door unlock for roach and spider[/b][/QUOTE]
✓, ✓, ☑, ☐
Old 08-02-2015, 08:56 PM GhEttOrAiD is offline  
Reply With Quote
#25  

pyramid
COORS LIGHTSPEED: ENGAGED
 
pyramid's Avatar
 
This fuggin guy right here^^^

plx fix my admin status...

I'm like 3/5ths admin...

this is injustice!

plx
__________________
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Monsters_Are_Due_on_Maple_Street
Old 08-02-2015, 09:03 PM pyramid is offline  
Reply With Quote
#26  

GhEttOrAiD
<--- EVOM
 
GhEttOrAiD's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by pyramid View Post
This fuggin guy right here^^^

plx fix my admin status...

I'm like 3/5ths admin...

this is injustice!

plx

wow, censors himself

we need an admin with chutzpah, he ain't got it. I'll step up and take 5/5 Admin.
__________________
[QUOTE=BlisterDick;25482810][b]PLZ keep door unlock for roach and spider[/b][/QUOTE]
✓, ✓, ☑, ☐
Old 08-02-2015, 09:15 PM GhEttOrAiD is offline  
Reply With Quote
#27  

pyramid
COORS LIGHTSPEED: ENGAGED
 
pyramid's Avatar
 
__________________
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Monsters_Are_Due_on_Maple_Street
Old 08-02-2015, 09:57 PM pyramid is offline  
Reply With Quote
#28  

GhEttOrAiD
<--- EVOM
 
GhEttOrAiD's Avatar
 
Hm... Weird.. As i am typing in Chrome... Each letter I tap scrolls the window up a tiny bit.. Like a typewriter but in reverse. Havent seen this before.

(Fix this before any of the BS BD is complaining of.)



Also tapatalk breaks quotes
And images
And jewboobs
__________________
[QUOTE=BlisterDick;25482810][b]PLZ keep door unlock for roach and spider[/b][/QUOTE]
✓, ✓, ☑, ☐
Old 08-03-2015, 12:06 AM GhEttOrAiD is offline  
Reply With Quote
#29  

IcW@teR
Ice Cool
 
IcW@teR's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by pyramid View Post
I don't...

how about you?

i used to but now i dont see it :|
__________________
The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit. I oughta know: I'm divorced and broke.
Old 08-03-2015, 03:36 PM IcW@teR is offline  
Reply With Quote
#30  

Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



All times are GMT -7. The time now is 08:32 AM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.